IJlster Kompaenenkoor

Het IJlster Kompaenenkoor is een mannenkoor dat in 1993 is opgericht.                          Eerst als shantykoor onder de naam ’t Skip sûnder roer.

In de loop van de tijd heeft het koor zich naar een behoorlijk niveau ontwikkeld, zijn de bakens geleidelijk verzet en het repertoire is daaraan aangepast. Vandaar onze lijfspreuk:

Van pop tot Bach, alles kan, alles mag!

_________________________________    ___________________________________

Het koor bestaat vrij constant uit ongeveer 25 zangers en muzikanten, kompaenen die elkaars gezelschap waarderen en genieten van de muzikale prestatie onder leiding van hun  enthousiaste en gedreven dirigent Helga Buitendijk.

De repetities zijn op de donderdagavond van 20.00 tot 22.00 uur in ’t Anker te Oosthem. Interesse? Kom langs om te luisteren of mee te zingen. Van harte welkom!

Mail voor informatie of contact naar info@kompaenenkoor.nl